fbpx

Dla kogo praca w dziale rejestracji leków?

praca w dziale rejestracji leków

Firmy farmaceutyczne, które produkują innowacyjne produkty lecznicze, zobowiązane są do ich rejestracji, czyli uzyskania dopuszczenia do obrotu na terenie danego państwa lub obszaru.

Tworzone są wówczas działy rejestracji leków (Regulatory Affairs), które koordynują działania związane z rejestracją leków, a osoby pracujące w tych działach odpowiedzialne są za nadzór nad procedurami rejestracji oraz wykonywanie związanych z tym czynności prawnych.

Dla kogo praca w dziale rejestracji leków?

Praca w dziale rejestracji leków związana jest z opracowywaniem dużej ilości dokumentów według ściśle określonych procedur. Osoby decydujące się na pracę w dziale rejestracji leków, powinny cechować się dobrą organizacją pracy oraz samodyscypliną, która jest dużą zaletą w przypadku dotrzymania narzuconych odgórnie (urzędowo) terminów. Koniecznymi dla tej pracy cechami są także systematyczność oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

Pracując w dziale rejestracji leków często konieczne jest kontaktowanie się z osobami pracującymi w innych działach firmy oraz urzędami, kontrahentami i innymi organizacjami, przez co mile widziane są rozwinięte umiejętności miękkie. Przydatną cechą może okazać się także odporność na stres oraz umiejętności pracy pod presją czasu.

Czy tylko firma farmaceutyczna?

Pracę związaną z rejestracją leków można wykonywać nie tylko w korporacjach farmaceutycznych posiadających działy rejestracji leków. Usługi Regulatory Affairs świadczą także firmy outsourcingowe, które przygotowują dokumentację rejestracyjną dla produktów leczniczych na zlecenie mniejszych firm farmaceutycznych lub rzadziej korporacji.

Jak znaleźć pracę w Regulatory Affairs?

 

  1. Szukaj ofert pracy i staży na stronach korporacji, firm farmaceutycznych oraz firm outsourcingowych.
  2. Przygotuj profesjonalne CV, zorientowane na poszukiwanie pracy w dziale RA.
  3. Śledź oferty pracy publikowane na pracuj.pl oraz innych platformach dla poszukujących pracy.
  4. Bądź aktywny na LinkedIn. Uzupełnij swój profil, a jeśli poszukujesz pracy w korporacjach międzynarodowych, przygotuj profil w języku angielskim.
  5. Zacznij obserwować firmy, które Cię interesują na LinkedIn. Firmy często wrzucają oferty pracy lub staży na LinkedIn.
  6. Samemu kontaktuj się z rekruterami na LinkedIn i zapraszaj ich do swojej sieci kontaktów. Rekrutacje często odbywają się na zasadzie head huntingu. Rekruterzy przeszukują strony w poszukiwaniu ciekawych profili.
  7. Wysyłaj CV do firm nawet jeśli nie prowadzą aktualnie rekrutacji na stanowisko RA. Osoby aktywnie poszukujące pracy bardzo się ceni.
  8. Obserwuj grupy na Fb, śledź też inne media społecznościowe. Może akurat natkniesz się na idealną ofertę pracy.
  9. Poszukując pracy w rejestracji leków warto inwestować także w wartościowe kursy i szkolenia, które mogą wzbogacić Twoje CV.
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn