Stanowiska w Rejestracji Leków – Regulatory Affairs Director

Regulatory Affairs Director

Udało się! Zaproponowano Ci stanowisko Dyrektora Działu Rejestracji Leków!
Jest to najwyższe i najbardziej odpowiedzialne stanowisko przy Rejestracji Leków.

Dla formalności wymagania podjęcia pracy jako dyrektor to wykształcenie wyższe o profilu medycznym, farmaceutycznym, biologicznym lub pokrewnym, dobra znajomość polskich i europejskich przepisów w zakresie prawa farmaceutycznego, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, praktyczna znajomości programów MS Office (Word, Excel, Power Point), a także znajomość lokalnych i europejskich przepisów dotyczących uzyskania pozwoleń na prowadzenie badań klinicznych.

Każda osoba na podobnym stanowisko to osoba o doskonałych umiejętnościach przywódczych, doświadczona w zarządzaniu ludźmi. Posiadająca świetne umiejętności analityczne, umiejętności pracy pod presją,oraz  na stresującymi i odpowiedzialnym stanowisku.

Oczywiście wymagane jest również minimum 8-10 letnie doświadczenie w branży RA, minimum 4 lata doświadczenia w zarządzaniu (wysoce preferowane jest doświadczenie w zarządzaniu RA), oraz pierwszeństwo mają osoby pełniące wcześniej funkcje RA Coordinatora.

Jako Dyrektor Twoje obowiązki to:

– Krytyczna ocena całej dokumentacji rejestracyjnej
– Przeglądanie i zatwierdzanie protokołów, raportów i dokumentów rejestracyjnych
– Planowanie harmonogramów poszczególnych projektów RA
– Bieżące rozwiązywanie problemów
– Nadzorowanie współpracy działu RA z innymi pionami
– Nadzór nad budżetem, zasobami działu, udział w rekrutacji
– Współpraca z RA Directors innych jednostek i funkcja reprezentacyjna w takich kontaktach
– Zapewnia profesjonalizm, najwyższą jakość usług w zakresie RA oraz stałe szkolenie swoich pracowników

 

 

Sprawdź również opisy innych stanowisk !