
Bezpłatny webinar
Fake news czy rzetelna informacja? Jak analizować dane
i tworzyć treści medyczne w oparciu o podejście
Evidence Based Medicine?
i tworzyć treści medyczne w oparciu o podejście
Evidence Based Medicine?
Rozpoczynamy 29 listopada o godzinie 20:00
Prowadząca: Justyna Uman-Ntuk
Prelegent: Konrad Tuszyński
Czy w swojej pracy wykorzystujesz medyczne publikacje naukowe? Zastanawiasz się, jak poprawnie je analizować i wyciągać wnioski? Chcesz uniknąć nadinterpretacji i manipulacji? Zapraszamy Cię na bezpłatny webinar, podczas którego pokażemy Ci jak walczyć z fake newsami i rozpowszechniać jedynie rzetelne informacje w oparciu o idee Evidence Based Medicine.
Podczas webinaru dowiesz się:
- Czym jest EBM,
- Jakie najczęstsze błędy popełniają blogerzy medyczni? Fake news – jak unikać?
- Na co zwracać uwagę analizując dane?
- Gdzie szukać wiarygodnych informacji?
- bloggerów medycznych,
- zajmujących się copywritingiem medycznym,
- które chcą tworzyć treści na tematy związane ze zdrowiem oparte o wiarygodne dowody naukowe,
- zainteresowanych tematyką EBM.
Jak wziąć udział w wydarzeniu?
1: Dokonaj bezpłatnej rejestracji na webinar w formularzu poniżej.
2: Po zarejestrowaniu otrzymasz maila z linkiem do wirtualnego spotkania (w razie problemów sprawdź folder oferty/SPAM)
3: Wystarczy, że w dniu konferencji przed 20.00 klikniesz link i dołączysz do wydarzenia.
Poznaj prelegenta
mgr farm. Konrad Tuszyński
Dyrektor ds. naukowych 3PG. Na co dzień zajmuje się nadzorowaniem i tworzeniem treści edukacyjnych dla farmaceutów oraz na zlecenie firm farmaceutycznych.
Współtwórca i Redaktor Naukowy Wydawnictwa Farmaceutycznego, wydawcy ponad 50 podręczników dla profesjonalistów medycznych, w tym serii podręczników dla farmaceutów Vademecum Farmaceutyczne. Nadzoruje jakość tworzonych publikacji, czyli tworzy wytyczne i ocenia merytorycznie pracę 40-osobowego zespołu redaktorskiego.
W swojej pracy “walczy” z niską jakością treści na tematy medyczne. Wśród głównych powodów, prowadzących do powstania takich treści Konrad wymienia brak krytycznego spojrzenia na dostępne na rynku źródła wiedzy i brak wiedzy, w jaki sposób interpretować dostępne dane.
